مطالب جالب و به روز
مطالب جالب و به روز

مطالب جالب و به روز

10وبسایت جالب وکاربردی

1-prozhe

وبسایتی که پیشروی شماست یکی از بهترین وبسایتهای دانلود مقالات و پروژه های دانشجویی میباشد که میتوانید در این وبسایت مقالات خود را در رشته ای که در آن تحصیل میکنید جستجو و آنها را درفرمت های Doc یا PDF دانلود کنید. شما نیز میتوانید پروژه یا مقاله خود را برای این وبسایت ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت منتشر شود.


              

2-clipconverter

آیا برای دانلود ویدئو از یوتیوب دچار مشکل شده اید،راه حل اینجاست،شما با استفاده از این سرویس به راحتی میتوانید ویدئو خود را دانلود کنید؛به این صورت که ابتدا بر روی ویدئو که در حال مشاهده آن هستید کلیک راست کرده وurlویدئو را کپی کرده و در قسمت Media url to download قرار داده و سپس بر روی گزینه continue کلیک کنید وپس از چند لحظه،شما میتوانید فایل تصویری خود را در حجم ،کیفیت وفرمت MP3،MP4 و...دانلود کنید.


                 

3-charts.hohli

ابزاری آنلاین برای ایجاد نمودار،سرویسی برای ایجاد نمودار و چارت ها مختلف به صورت آنلاین میباشد.شما میتوانید توسط ابزار آنلاین این سرویس نمودارهای میله ای،سه بعدی،دایره ای و .. را براحتی ایجاد کنید.


                 


4-zinepal

اگر میخواهید محتوا وبسایت ها را به صورت کتاب الکترونیکی و در بصورت کتاب الکترونیکی در اختیار داشته باشید میتوانید در این سرویس آدرس وبسایت و یا وبلاگ مورد نظر خود را وارد کنید تا بر اساس آدرس فید،محتوا وبسایت مورد نظر را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار داشته باشید.


                


5-wiktionary

 یک واژه‌نامه بسیار مفید به همهٔ زبان‌های زنده دنیا موجود است که با همکاری افراد مختلف بر روی اینترنت به وجود آمده و گسترش می‌یابد. ویکی‌واژه واژه‌نامه‌ای آزاد از واژه‌ها است که در آن به بررسی تمام واژه‌ها در هر زبانی می‌پردازد و اطلاعاتی همچون ریشه‌شناسی، آوایش، پاره‌های سخن، مترادف و برگردان واژه‌ها را به شما می‌دهد. منظور از آزاد بودن این واژه‌نامه این است که همگان (از جمله شما) می‌توانند آن را آزادانه بازنشر کنند با این شرط که این آزادی را از دیگر کاربران سلب نکنند و در آن  بنویسند و به ویرایش نوشته‌ها بپردازند.


               


6-chibepazam.emshab

یکی از سرویس های جالب دامنه “امشب” است که با پیشنهادهای جالبی که به شما میدهد میتوانید یک ایده ساز خوب برای پخت شام شب شما باشد،دامنه امشب علاوه بر این سرویس دارای خدمات جالب دیگری مانند کادو  چی بخرم و زنگ بیداری نیز است.


              


6-jaaar

آیا شما هم از آن دسته افراد دوستدار مطبوعات هستید که در مقابل دکه های روزنامه فروشی می ایستید وتیتر روزنامه ها را مطالعه میکنید،حال شما میتوانید از طریق سرویس پیشرو  اینکار را در وب انجام دهید.این سوریس به صورت روزانه صفحه اول تعداد بسیاری از روزنامه های داخلی را با کیفت معقول در مقابل دیدگان شما به نمایش میگذارد که میتوانید از این طریق با آسودگی خاطر از سر تیتر اخبار روزنامه مورد علاقه خود جویا شوید.


               


7-html5drummachine

اگر به موسیقی علاقمند هستید اما ابزارهای لازم را در اختیار ندارید، از طریق وب‌سایتی که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم می‌توانید ۵ درام مختلف را در اختیار داشته و همچون DJها به ساخت موسیقی مورد نظر خود بپردازید.


این وبسایت به شما اجازه می‌دهد تا به چند ماشین موسیقی مختلف دسترسی داشته و با ترکیب آن‌ها موزیک مورد نظر خود را بسازید. این وب‌سایت برپایه‌ی HTML5 ساخته شده و از این بابت می‌توان آن را در ابزارهای مختلف با سیستم‌عامل‌های گوناگون از جمله کامپیوتر،‌ تبلت یا گوشی هوشمند اجرا کرد.

هرچند این وب‌سایت است و شما به ابزارهای واقعی موسیقی دسترسی ندارید، اما صدای خروجی و امکانات مجازی که در دسترس شما قرار دارد، بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی عمل می‌کنند.

وب‌سایت HTML 5 Drum Machine، پنج کیت مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد: کیت صدا، کیت TR-808، TR-909، Linndrum و Elektron. همچنین امکان تغییر گام و خلق الگوهای ۱۶ مرحله‌ای نیز وجود دارد. در نهایت نیز می‌توانید نتیجه‌ی کار را ذخیره کرده تا در مراجعه بعدی به آن دسترسی داشته باشید. حتی امکان ضبط خروجی در فایل WAV از طریق اپلیکیشن نیز وجود دارد تا بتوانید اثر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.


                

7-gotoclass

نوروز مملو از آداب و رسوم خاص و دوست‌داشتنی است که با برخی از آن‌ها آشنا هستیم و در باره‌ی برخی دیگر نیز اطلاعات زیادی نداریم. اگر مایل هستید تا در باره‌ی آداب و رسوم نوروز بیشتر بدانید به این صفحه جذاب سر بزنید.

   مجموعه‌ی آموزش مجازی GoToClass در اقدامی تحسین‌برانگیز نسبت به تهیه‌ی یک وب‌سایت مدرن اقدام کرده که در آن شما با حرکت به جلو در محیطی جالب، می‌توانید اطلاعات جالبی در باره‌ی آداب مربوط به نوروز از سفره‌ی هفت‌سین، فلسه‌ی پشت سین‌ها تا چهارشنبه سوری و غیره بدست آورید.

با بازدید به این صفحه خودتان جزئیات بیشتر را بدست آورید. برای حرکت به جلو می‌توانید از کلیدهای جهت در صفحه‌کلید استفاده کنید یا اسکرول ماوس را به سمت بالا و پایین بچرخانید. با لمس یا کلیک بر روی آیکون علامت تعجب نیز می‌توانید اطلاعات مورد نظر در هر بخش را مشاهده کنید.


                  


8-what happened in my birthyear

در هر سن و سالی که باشیم همیشه مرور خاطره‌ها و اتفاقات دوران کودکی برایمان خاطره انگیز و شیرین است. بارها پیش آمده که با رجوع به آلبوم عکس‌ها، یا شنیدن خاطره‌ای از بزرگ‌ترها به یاد دوران کودکی خود افتاده‌ایم و لبخندی ناخودآگاه روی لبانمان نقش بسته است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در سال تولد شما دنیا در چه حال بوده است؟

  تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در سال تولد شما  آیا اینترنتی وجود داشته یا گوگل که امروز از بزرگترین کمپانی‌های دنیاست فعالیت خود را شروع کرده بوده یا خیر؟ به این فکر کرده‌اید که در سالی که به دنیا آمده‌اید چه آثار فاخری از فیلم و موزیک گرفته تا کتاب و غیره به جهانیان معرفی شده یا چه کسی اسکار آن زمان را مال خود کرده است؟

What Happened in My Birthyear نام وب سایتی بسیار جالب است که بعد از دریافت سال تولد شما، با سبکی زیبا و ساده ابتدا از سال فعلی یعنی 2015 به صورت معکوس به سال تولد شما برمی‌گردد و از جزئی‌ترین اطلاعات مانند این موضوع که آیا در زمان شما چیزی به اسم گوگل وجود داشته یا خیر شروع کرده و به سمت موضوعات جامع‌تری از جمله مهم‌ترین اتفاقات فرهنگی و سیاسی آن زمان می‌رود.

البته نکته‌ای که این وب‌سایت را از این هم جالب تر می‌کند این است که موتور هوشمند این سایت، تنها به سال تولد شما اکتفا نمی‌کند و به‌طور خلاصه اتفاقات مهم طول عمرتان را هم به اطلاعاتتان می‌رساند. برای مثال علاوه بر اطلاعاتی که از سال تولدتان به شما می‌دهد به شما خواهد گفت که وقتی شما 9 ساله بوده‌اید چه انیمیشنی در صدر محبوبیت کودکان آن زمان بوده یا وقتی که گوگل شروع به کار کرد شما چند ساله بوده‌اید و از این قبیل اطلاعات. با وجود انگلیسی بودن زبان این سایت جای نگرانی وجود ندارد چراکه از ساده‌ترین لغات برای جمله‌بندی‌ها استفاده شده‌ است که درک مفهوم جملات را، آسان‌تر کرده است.


               


 9-Udemy

بیت‌کوین برای به دست آوردن جای پایی به عنوان شکل پایدار از ارز دیجیتال مدت‌ها است که دست از تلاش برنمی‌دارد. بسیاری از مردم با این شکل جدید از واحد پولی آشنایی ندارند و نمی‌دانند که چگونه می‌توان از بیت‌کوین استفاده کرد یا اینکه اصلا این واحد پولی برای چه مواردی قابل استفاده است. اگر می‌خواهید بیشتر با این واحد پولی که هر روز در حال بدست آوردن جایگاه بالاتری در تبادل ارزی بین مردم است، اطلاع پیدا کنید، سایت Udemy به تازگی دوره آموزشی آنلاینی برگزار کرده و در قالب ۲۴ درس با بیش از ۸ ساعت آموزش تمام مفاهیم مورد نیازی که لازم است درباره بیت‌کوین بدانید را به شما آموزش می‌دهد.


                 

10-geobells

اپلیکیشن‌های یادآورکننده مبتنی بر موقعیت یا محل جغرافیایی به تازگی به شکل مستقل در حال توسعه هستند. اپلیکیشن Geobells که فعلا تنها برای پلتفرم اندروید در دسترس است می‌تواند بر اساس محلی که شما به آن وارد می‌شوید یا خارج می‌شوید، نکاتی که خواسته‌اید و یادداشت کرده‌اید را به شما یادآوری کند. با اینکه این اپلیکیشن یادآورکننده مبتنی بر موقعیت جغرافیایی شما است اما نمی‌توانید بر اساس یک آدرس واقعی یادآورکننده بسازید و تنها قادرید بر اساس نوع آن محل یادآور تنظیم کنید. برای مثال همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، Geobells بر پایه فروشگاه مواد غذایی (grocery Store) و سینما (movie theater) دو یادآور کننده ساخته است. در این برنامه حتی می‌توانید یک یادآوری صوتی بسازید یا اینکه نکته دلخواه خود را به صورت پاپ-آپ در آن محل خاص، بر روی نمایشگر موبایل مشاهده کنید و هیچ وقت کاری را فراموش نکنید.


                                 
منبعzoomit

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد